April 11, 2016

You were the shadow to my light, did you feel us?


Choies hat  //  Romwe leather jacket  //  Benetton chiffon shirt  //  Happiness Boutique necklace (find it here)  //  H&M satchel bag  //  SheIn boyfriend jeans  //  Jeffrey Campbell Lita boots

photos taken by Dejana Stevanović


Ne mogu da verujem da sam našla fotografije ovog outfit posta od prošle godine. Štaviše, sad se sećam i da mi se fotografije isprva nisu sviđale i da nisam htela da ih stavim. Nekako sam imala utisak da sam jako loše ispala na njima, sve do danas kad sam ih bolje pogledala na kompjuteru i videla da su zapravo jako dobre. U to vreme sam mnogo volela ovu foru sa uklapanjem mrežastih čarapa i pocepanih farmerki, a i ceo outfit mi se činio kao jedan od boljih od svih koje sam ikada nosila, tako da mi je drago što ga najzad i vi vidite. Slike su nastale zahvaljujući mojoj drugarici koja je vanserijski talenat za fotografiju i jedva čekam sledeću priliku da vam pokažemo nešto novo. Vidimo se uskoro. :*

I can't believe that I found the photos of this outfit post from last year. As a matter of fact, I now remember that I didn't like them at first and that I didn't want to post them. I somehow thought that I looked really bad on them, until today when I finally took a better look at them on my computer and saw that they were actually really good. At the time I really loved this thing with wearing webbed tights under ripped jeans, and the whole outfit looked like one of the better ones, so I'm glad that you can finally see it too.
These pictures were taken by my friend who is an outstanding talent for photography and I can't wait for the next time for us to show you something new. See you soon. :*


30 comments:

  1. Great outfit.
    How about we follow each other on bloglovin'? Follow me and I'll follow you back
    http://dressmecasual.blogspot.com.eg/

    ReplyDelete
  2. Super fotografije i definitivno bi pogrešila da ih nisi podelila sa nama :)
    Jedva čekam da vidim šta nam još spremaš :)

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ReplyDelete
  3. I love how your tights are peeking through your jeans like that! And hats look absolutely wonderful on you. What a pretty location to snap some photos. :)

    ReplyDelete
  4. Odlicne su slike i mnogo mi se svidja outfit, posebno stikle :D Ja sam imala neke pocepane farmerke koje sam obozavala, isto su tako imale konce, i onda sam jednom dok sam ih oblacila slucajno zakacila nogom rupu i skroz ih pocepala xD

    www.infashionchains.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja stalno proturam stopalo kroz te donje konce na levoj nogavici, ali srećom skontam na vreme pa mi uspeva da ih ne upropastim. xD

      Delete
  5. Amazing!!!

    http://sashashut.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Wow, you look amazing babe. Love those jeans and jacket :)
    Kayla xo // Kayla's Vibration

    ReplyDelete
  7. Such a cool look! Great pics. :)

    p.s. Thanks for following me, follow you back <3

    Brina xoxo,
    SweetStyle

    ReplyDelete
  8. gorgeous! I'm following you. Could you please follow me back? ^^
    xoxo
    the-not-so-girlygirl.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Very sylish look! xo
    http://cocojeans.blogspot.pt

    ReplyDelete
  10. Predobra kombinacija :-)
    Ovako nesto bih i ja nosila <3

    VISIT & FOLLOW MY BLOG, I ALWAYS FOLLOW BACK :-)
    CHECK MY LATEST POST PEOPLE :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/04/keep-calm-be-evil.html

    ReplyDelete
  11. Odlicno izgledas!! Svidja mi se ova kombinacija mrezastih carapa i iscjepanih farmerki,nije mi ni palo na pamet da takvo nesto isprobam :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja se više i ne sećam kada sam to osmislila, ali drago mi je da sam probala. Najbolje od svega jeste da sa ovakvim farmerkama svašta može da se uradi. :D

      Delete
  12. Officially followers of yours ! Love the way you put that under your jeans !! <3


    Instagram: cassandradini | cassandradini.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks, still can't believe that came to mind. :D

      Delete
  13. dopada mi se sesir :))
    EOS giveaway je na blogu
    pogledaj vise na
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  14. Predivna kombiancija, i ja bih ovakvo nešto definitivno nosila i baš mi je drago što si ovu kombinaciju podjelila sa nama i mnogima poslužila kao inspiracija. :)

    Pogledaj moj post http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/04/empties-2.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kad pročitam ovako nešto postane mi još draže što sam ipak odlučila da ne obrišem fotografije dok ih prvo ne postavim, hvala! ;)

      Delete
  15. Odličan outfit, posebno mi se svdjaju jakna i sesir. I obožavam kombinaciju kožne jakne i elegantne bluze.

    Poseti moj blog i pogledaj prvi outfit post sa lično kreiranim i sašivenim stvarima.. ukoliko ti se svidi, zaprati me, vraćam follow.
    https://soniacreazzione.wordpress.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šešir je neizostavan što se mene tiče jer mi svaka kombinacija nekako aoutomatski izgleda bolje kada ga stavim. :P A jakna i bluza? Isto jedan od mojih omiljenih štoseva. :)

      Delete
  16. love your distressed jeans

    http://www.queenhorsfall.com/

    ReplyDelete
  17. Lovely post, dear!

    Nude island - beauty of lingerie!
    http://starlingdays.blogspot.com/2016/04/nude-island.html

    ReplyDelete
  18. so nice! <3

    http://mylifeasidzys.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Nice outfit
    http://queenofdisaster.fr/

    ReplyDelete